אם מחפשים את הסיבות לכך ש'מגן מומחים' הפכה לחברה הגדולה בישראל למימוש זכויות בתחום הביטוח הסיעודי – הנה התשובה: עשרת כללי הזהב של 'מגן מומחים' לשרות לקוחותיה.

על מגן מומחים

1. מתן שרות מונגש ואיכותי

'מגן מומחים' הוקמה מתוך הזדהות עם המצוקה העמוקה של אזרחים שמתקשים לממש את זכויותיהם בתחום של ביטוח סיעודי. מטבע הדברים, מדובר באנשים שקשה להם להתנייד, ובמקרים רבים גם להשתמש במחשב. לכן, כל השרות של 'מגן מומחים' מונגש לנוחותם: צוותי השטח מגיעים אל המבוטח הביתה, בזמן שנוח לו, ומספקים לו את כל המידע והשירות הנדרשים.

2. המשפחה שותפה מלאה בתהליך

ב'מגן מומחים' מודעים לכך כי במרבית המקרים מי שמטפל בביטוח הסיעודי אינו המבוטח עצמו אלא בני משפחתו, ולכן ניתן דגש מיוחד על שיתוף בני המשפחה.

3. מנהל תיק צמוד מטעם 'מגן מומחים'

לכל לקוח מוצמד מנהל תיק המלווה אותו לאורך כל התהליך. באופן זה אנו מבטיחים את רציפות הטיפול ודואגים ששום לקוח לא "יפול בין הכסאות".

4. הקפדה על בניית תיק תביעה מסודר

מניסיוננו, בניית תיק תביעה מסודר וממוקד היא המפתח לקיצור הליכים בירוקרטיים מול חברת הביטוח ולהשגת הזכאות לקצבת סיעוד. 'מגן מומחים' דואגת לסדר את התיעוד הרפואי באופן כרונולוגי, לאתר את האבחנות הרלוונטיות מבחינה סיעודית, להמליץ על ביצוע בדיקות נוספות אם נדרש ולהוסיף מכתב הממקד את הטענות הביטוחיות באופן נהיר ומקצועי.

5. הכנה מטעם 'מגן מומחים' לקראת בדיקת היכולת

ההכרה של מצב סיעודי נובעת מאחת משתי אבחנות: מיעוט המקרים כרוך בתשישות נפש כתוצאה מדמנציה, אלצהיימר וכדומה. אך על פי רוב הקריטריון הוא תלות ניכרת בעזרת הזולת, אשר נקבעת באמצעות "מבחן הערכת יכולת". המבחן מתבצע ע"י גורם רפואי מטעם חברת הביטוח, מה שעלול להטות את התוצאות לרעת המבוטח. לכן ב'מגן מומחים' מקפידים להכין את המבוטח ובני משפחתו לקראת הצפוי להם בבדיקה, כדי שהיא תשקף את המצב לאשורו, ללא ניסיונות של המבוטח או של הבודק לייפות את המציאות. כמו כן, אם כבר יש הכרה במצב הסיעודי מטעם הביטוח הלאומי, 'מגן מומחים' תפעל להכללתה בתיק התביעה.

6. מקסום הזכויות שלכם עד כמה שניתן

'מגן מומחים' דואגת לבדוק ביסודיות את מסמכי הביטוח הסיעודי של לקוחותיה וכן את התיעוד הרפואי, במטרה לאתר זכויות שייתכן שהמבוטחים כלל אינן מודעים אליהן. למשל: מקרים בהם קיימת יותר מפוליסת ביטוח סיעודי אחת, או אפשרות לקבל פיצוי רטרואקטיבי בגין מצב סיעודי שהחל עד שלוש שנים לאחור – אפשרות שחברות הביטוח אינן מביאות לידיעת המבוטחים.

7. שקיפות מלאה של 'מגן מומחים' מול המבוטחים

כל פעילות בתיק, החל משלב איסוף החומרים, דרך הגשת התביעה, ההתנהלות מול חברת הביטוח וקבלת התשובות ממנה – מתבצעת תוך עדכון ודיווח שוטף למבוטחים.

8. ביצוע מעקב של 'מגן מומחים' אחר תשובת חברת הביטוח

אנו נמצאים כל הזמן עם היד על הדופק, מקבלים דיווחים שוטפים מחברת הביטוח ופועלים מולן כדי לקדם ולזרז את הטיפול בתביעות. במקרים בהם התביעה מניבה זכאות זמנית לשנה, אנו נמשיך במעקב עד לקבלת קצבת סיעוד קבועה.

9. "לא" זה לא סוף הדרך

גם במקרה שבו התביעה נדחית, מבחינת 'מגן מומחים' זו איננה המילה האחרונה. בין אם הגשתם תביעה בעצמכם ונדחיתם, ובין אם זו תביעה מטעמנו שנדחתה, אנו נברר לעומק את סיבות הדחייה ונגיש עליה ערעור. לא לחינם למעלה מ-80% מהתביעות המוגשות באמצעותנו מסתיימות לטובת המבוטח!

על מגן מומחים

10. תשלום על בסיס הצלחה בלבד!

'מגן מומחים' בטוחה ביכולותיה לפעול למימוש הזכויות של מבוטחיה, ועל כן עובדת על בסיס הצלחה בלבד. רק כאשר התביעה מתקבלת, הלקוח משלם עמלה מתוך סכום הזכיה

למידע נוסף:

תשוש נפש

תשוש נפש הגדרת "תשוש נפש" מתייחסת למצב המאופיין בליקוי קוגניטיבי ובהידרדרות ביכולת קבלת החלטות, כולל אובדן זיכרון, דיסאוריינטציה, בלבול וקושי בתקשורת ובהבנה.

מצב סיעודי

מצב סיעודי הגעה לנקודה בה נדרש טיפול ממושך במוסד סיעודי היא חשש אמיתי ומבוסס עבור אנשים רבים. למרות שהנושא נתפס בטעות ככזה