תביעות סיעוד נגד חברת הראל

חלק ניכר מתביעות הסיעוד המוגשות לחברות הביטוח נדחות מדי שנה. למעשה, סוג זה של ביטוח רואה את השיעור הגבוה ביותר של תביעות שנדחו בהשוואה לסוגי ביטוח אחרים. מתוך ידיעה זו, חשוב להכיר את התהליך הנכון להגשת תביעת סיעוד נגד חברת הביטוח הראל.

תביעות ביטוח סיעודי מול חברת הראל ביטוח

בכל הנוגע לתביעות ביטוח סיעודי, הראל פועלת על פי הליך סטנדרטי לקביעת הצרכים של התובעים. הם עורכים מבחן הערכה תפקודי, המכונה מבחן ADL, אשר מעריך את יכולתו של המטופל לבצע פעילויות יומיומיות בסיסיות כגון לבישת ופשיטת בגדים, אכילה ותנועה.

כמו חברות ביטוח אחרות, הראל מסתמכת על מומחים רפואיים לקבלת החלטות בתביעות. משמעות הדבר היא שאחת הסיבות הנפוצות ביותר לדחיית תביעה היא שמקרה הביטוח אינו קיים, קרי, המבוטח התובע לא נמצא כסיעודי בעקבות בחינת ה-ADL. עם זאת, ישנן סיבות שונות לכך שתביעות עשויות להידחות, כגון החרגות בפוליסה או מניעת מידע רפואי על ידי המבוטח בעת ההרשמה לפוליסה.

חשוב לציין כי חברות הביטוח, ובהן הראל, עשויות לחפש להתחמק מאחריות על ידי דחיית תביעות. זה יכול להשאיר את המבוטחים במצב קשה בתקופה שבה הם זקוקים לתמיכה כלכלית. חשוב להבין את תהליך התביעה ומה עלול לגרום לדחיית תביעה כדי להתכונן טוב יותר לתהליך.

אתגרים בתביעות סיעוד אל מול הראל ביטוח

חברות ביטוח, לרבות הראל, רשאיות לדחות תביעות מסיבות משפטיות תקפות. זה יכול להיות מתסכל ומציף עבור התובעים. עם זאת, חשוב לא לוותר ולרדוף אחר זכויותיכם. להלן מספר צעדים שיש לנקוט כאשר מתמודדים עם תביעה שנדחתה:

  • בדקו את סיבת הדחייה: הבינו היטב את הסעיף או הסיבה הספציפיים לדחיית תביעתכם.
  • אספו ראיות נוספות: אם אתם מרגישים שהטענה שלכם תקפה, אספו ראיות נוספות כדי לתמוך בטיעון שלכם. אלה עשויים לכלול רשומות רפואיות, תוצאות בדיקות והצהרות של ספקי שירותי בריאות.
  • ערערו על ההחלטה: ברוב חברות הביטוח מתקיים הליך ערעור . הגישו ערעור עם הראיות הנוספות שלכם והסבירו מדוע לדעתכם יש לאשר את תביעתכם.
  • פנו לייעוץ משפטי: אם ערעורכם נדחה, שקלו לפנות לייעוץ משפטי כדי להבין את האפשרויות העומדות בפניכם כדי להגן על זכויותיכם.

חשוב לציין בהקשר זה כי החלטת חברת הביטוח יכולה להיות מאתגרת ותמיד עדיף להתייעץ עם מומחה בתחום דיני הביטוח.

תמיכת מומחים בתביעות סיעוד

במגן מומחים אנו מסייעים לאנשים להתמודד עם תביעות ביטוח סיעודי כבר קרוב לעשרים שנה. צוות המומחים שלנו מטפל ביותר ממאה תביעות מדי חודש ובעל רקורד מוכח של הצלחה. אנו מחויבים להבטיח כי לקוחותינו יקבלו את כל הזכויות הסיעודיות להן הם זכאים.

השירותים שלנו כוללים:

  • סיוע מקצועי באיסוף וארגון המסמכים הרפואיים הנדרשים לתביעה.
  • הדרכה בהשלמת והגשת התביעה.
  • הכנה למבחן ה-ADL שעורכת חברת הביטוח.
  • מעקב מתמיד אחר תיק התביעה.
  • הגשת ערעורים במקרה של דחיית תביעה.

אנו שואפים לספק תמיכה מקיפה לאורך כל תהליך התביעה ולהגן על זכויותיכם במלואן. סמכו עלינו שנהיה שותפים מלאים למימוש זכויותיכם הסיעודיות.



תביעת סיעוד מגדל

תביעת סיעוד מגדל – המידע המלא חיים עם צרכים סיעודיים, בין אם זה בגלל גיל, מחלה או תאונה, יכולים להגביל את עצמאותו של האדם ולהגביר

קרא עוד »
תביעת סיעוד נגד חברת הפניקס

תביעת סיעוד נגד חברת הפניקס ככל שאנשים מזדקנים, הם עשויים להזדקק לסיוע במשימות יומיומיות וטיפול שוטף. פוליסות ביטוח סיעודי יכולות לספק תמיכה כספית לצרכים אלה.

קרא עוד »